Pārdošanas nosacījumi

Internetveikals electronics24.ee (turpmāk tekstā internetveikals) pieder Electronics OÜ (reģistrācijas kods 12091054), kura atrašanās adrese: Sõpruse pst 25, 10615 Tallinn, Estonia.

Pirkšanas un pārdošanas līguma spēkā esamība, informācija par preci un cenām

Pārdošanas nosacījumi ir spēkā, pērkot preces internetveikalā.

Internetveikalā pārdoto preču cenas sniegtas blakus precēm.

Informācija par preci atrodama internetveikalā preces tiešā tuvumā.

Pasūtījuma pabeigšana

ai pasūtītu preces, pievienojiet vajadzīgās preces grozā. Lai pabeigtu pasūtījumu, aizpildiet nepieciešamos laukus un izvēlieties piemērotu piegādes veidu. Pēc tam apmaksājamā summa būs redzama ekrānā. Apmaksa tiek veikta, noklikšķinot uz bankas saites vai citādi.

Līgums stājas spēkā no samaksājamās naudas summas saņemšanas brīža internetveikala norēķinu kontā.

Ja pasūtītās preces nav iespējams piegādāt sakarā ar preces derīguma termiņa beigšanos vai jebkāda cita iemesla dēļ, Pircējs tiks informēts pēc iespējas ātrāk, un nauda (arī piegādes izmaksas) tiks atmaksāta nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma nosūtīšanas.

Piegāde

Preces tiek piegādātas uz šādām valstīm: Latvija, Igaunija

Iekšējās piegādes parasti nonāk Pircēja norādītajā galamērķī 2-3 darba dienu laikā no pirkšanas un pārdošanas līguma spēkā stāšanās dienas. Piegāde ārpus Igaunijas tiek īstenota 3-5 kalendāro dienu laikā.

Izņēmuma gadījumos internetveikalam ir tiesības piegādāt preci laikā līdz 45 kalendārajām dienām.

Atgriešanas tiesības

Pēc pasūtījuma saņemšanas Pircējam ir tiesības 14 dienu laikā atteikties no internetveikalā noslēgtā līguma.

Atgriešanas tiesības netiek piemērotas, ja Pircējs ir juridiska persona.

Lai būtu iespējas izmantot 14 dienu preces atgriešanas tiesības, nedrīkst izmantot preci citādi, kā tas nepieciešams, lai pārliecinātos par preces būtību, īpašībām un darbību, ciktāl tas ir atļauts fiziskā veikalā.

Ja prece ir izmantota citiem mērķiem, nekā bijis nepieciešams, lai pārliecinātos par preces būtību, īpašībām un darbību, vai tai ir lietošanas vai nodiluma pazīmes, tad internetveikalam ir tiesības samazināt atmaksājamo summu atbilstoši preces vērtības samazinājumam.

Lai atgrieztu preci, jāiesniedz iesniegums par preces pirkuma atcelšanu, kura formu var atrast šeit, un jānosūta uz el.adresi info@elektroonika24.ee ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas.

Preces atgriešanas izmaksas apmaksā Pircējs, ja atgriešanas iemesls nav tāds, ka atgriežamā prece neatbilst pasūtījumam (piemēram, nepareiza vai defektēta prece).

Pircējam ir jāatgriež prece 14 dienu laikā pēc iesnieguma iesniegšanas vai jāsniedz pierādījumi tam, ka viņš ir nosūtījis atgriežamo preci iepriekšminētā termiņa laikā.

Pēc atgriežamās preces saņemšanas internetveikals atmaksā Pircējam nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienas pēc iesnieguma par līguma atcelšanu saņemšanas, visus maksājumus, kas saņemti no pircēja uz līguma pamata.

Internetveikals var atteikties no atlīdzības, kamēr atgrieztā prece netiks atgriezta vai kamēr Pircējs neiesniedz pierādījumus tam, ka viņš ir atdevis preci, atkarībā no tā, kas iestāsies agrāk.

a Pircējs ir precīzi izvēlējies piegādes veidu, kas atšķiras no internetveikala piedāvātā lētākā piegādes veida, tas internetveikalam nav jāatmaksā patērētājam izdevumi, kas pārsniedz parastā piegādes veida izdevumus.

Internetveikalam ir tiesības atkāpties no pirkšanas un pārdošanas darījuma un pieprasīt Pircējam atgriezt preci, ja preces cena internetveikalā kļūdas dēļ ir ievērojami zemāka par preces tirgus vērtību.

Pretenziju izvirzīšanas tiesības

Internetveikals ir atbildīgs par Pircējam pārdotās preces neatbilstību līguma nosacījumiem vai par šīs preces defektu, kas pastāv jau preces nodošanas brīdī, un konstatēts divu gadu laikā no preces nodošanas brīža Pircējam. Pirmo sešu mēnešu laikā pēc preces nodošanas Pircējam tiek uzskatīts, ka trūkums jau ir pastāvējis preces nodošanas laikā. Attiecīgā pieņēmuma atspēkošana ir internetveikala pienākums.

Pircējam ir tiesības sazināties ar internetveikalu ne vēlāk kā divu mēnešu laikā, nosūtot elektronisku vēstuli uz adresi info@elektroonika24.ee vai zvanot pa tālruni +372 564 4524.

Internetveikals neatbild par defektiem, kas radušies pēc preces piegādes Pircējam.

Ja internetveikalā iegādātajai precei ir defekti, par kuriem atbild internetveikals, internetveikals veiks remontu vai samainīs defektētās preces. Ja preci nav iespējams salabot vai samainīt, tad internetveikals atmaksā Pircējam visus izdevumus saistībā ar pirkšanas un pārdošanas līgumu.

Internetveikals 15 dienu laikā sniedz rakstisku atbildi uz pretenziju, kuru Pircējs nosūtījis rakstiskā veidā.

Strīdu izšķiršana

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Strīdu izšķiršana

Ja Pircējam ir kādas pretenzijas pret internetveikalu, tās jānosūta pa elektronisko pastu uz adresi info@elektroonika24.ee ai pa tālruni +372 564 4524.

Ja Pircējs un internetveikals nevar atrisināt strīdu saistībā ar noslēgto līgumu, Pircējs var sazināties ar Patērētāju strīdu komisiju. Patērētāju strīdu komisijai ir tiesības izšķirt strīdus, kas radušies līguma ietvaros starp Pircēju un internetveikalu. Pircēja apelāciju Komisijas izskata bez maksas.

Pircējs var sazināties ar Eiropas Savienības strīdu izšķiršanas platformu.